Objavljamo prosto delovno mesto: Asistent v prevzemanju tveganj v zavarovanje, (m/ž)

Nudimo delo v dinamičnem in stimulativnem okolju ter veliko možnosti za strokovno izpopolnjevanje in osebni razvoj.
Delo bo obsegalo:
Ravnanje z informacijami:
- zbiranje zahtevkov za kreditne limite, ročno vnašanje zahtevkov za limite, v kolikor potrebno,
- obravnavanje prenosov polic, usklajevanje datotek o ustvarjanju/prilagajanju uporabnikov itd.,
- pomoč tujim (zunanjim) partnerjem pri izmenjavi informacij in sprejemanju odločitev.
Spremljava:
- spremljanje odzivnega časa in čakajočih odločitev,
- spremljanje zahtevkov za obnovo kreditnih limitov,
- prizadevanje za doseganje ključnih kazalnikov uspešnosti in dogovorov o ravni storitev, ki jih je Družba določila za oddelek.
Poročanje:
- priprava poročil za vodstvo o aktivnostih oddelka,
- priprava statističnih poročil in prezentacij v zvezi s portfelji strank, kadar je potrebno.
Odnosi s strankami:
- povezovanje z oddelkom analize poslovnih informacij in ostalimi organizacijskimi enotami z namenom zagotavljanja optimalnega poteka procesa dela.
Podpora:
- pomoč strokovnim sodelavcem pri izvajanju nalog oddelka za prevzemanje tveganj v zavarovanje in po potrebi zunanjim deležnikom in ostalim organizacijskim enotam,
- zagotavljanje podpore razvoju in preizkusu orodij za prevzemanje tveganj,
- izvajanje internetnih raziskav (npr. v zvezi s povezavami skupin, opredelitvijo novih kupcev),
- zagotavljanje, da vsi postopki dela potekajo brez zamude in nerešenih nalog.
Skladnost:
- zagotavljanje skladnosti z notranjimi postopki Družbe in Skupine.
Od kandidatov/kandidatk se zahteva:
- (16102) višješolska izobrazba (prejšnja) ali (16101) višja strokovna izobrazba ekonomske, upravne ali druge ustrezne smeri in vsaj 2 (dve) leti ustreznih delovnih izkušenj oziroma
- (15002) srednja splošna izobrazba ali (15001) srednja tehniška in druga strokovna izobrazba ekonomske, upravne ali druge ustrezne smeri in vsaj 3 (tri) leta ustreznih delovnih izkušenj,
- dobro razvite komunikacijske veščine,
- dobro znanje uporabe računalniških pisarniških orodij,
- poznavanje pisarniškega poslovanja.
Želeno:
- znanje drugega tujega jezika.
Delovno razmerje bomo sklenili s polnim delovnim časom za nedoločen čas, s tri (3) mesečnim poskusnim delom.
Vse zainteresirane kandidate/kandidatke vabimo, da nam ponudbe za razpisano delovno mesto z življenjepisom, dokazili o izpolnjevanju pogojev in elektronskim naslovom za namen obveščanja v razpisnem postopku pošljejo najkasneje do 07.07.2020. na elektronski naslov: sonja.kopac@coface.com.