Objavljamo prosto delovno mesto: Direktor prodaje in podpore strankam (m/ž)

Nudimo delo v dinamičnem in stimulativnem okolju ter veliko možnosti za strokovno izpopolnjevanje in osebni razvoj.
Delo bo obsegalo:
- pripravo akcijskega načrta za uresničitev poslovne strategije in ciljev ob upoštevanju makro in mikroekonomskih napovedi,
- razvoj postopkov prodaje, skrbništva in podpore strankam za zagotavljanje učinkovitega izvajanja akcijskega načrta,
- ocenjevanje potreb ključnih trenutnih in potencialnih zavarovancev ter odločanje o ustreznih ukrepih in produktih za izpolnjevanje potreb na podlagi ciljev in sprejemljivega tveganja,
- zagotavljanje, da zavarovalnica izpolnjuje cilje glede prodaje in prihodkov ob ohranjanju ustrezne produktivnosti,
- analiziranje povratnih informacij za opredelitev tržnih trendov in širitev trgov in novih priložnosti,
- opredelitev pobud za izboljšanje in razvijanje zmožnosti prilagoditve produktov in storitev glede na spremembe v zunanjem in/ali notranjem okolju.
Sodelovanje:
- stalno sodelovanje z oddelkom marketinga,
- sodelovanje z oddelkom prevzemanja tveganj pri analizi dokumentacije zavarovancev in spodbujanje timskega pristopa pri iskanju rešitev za izpolnitev potreb zavarovancev,
- spodbujanje in predstavljanje interesov zavarovalnice pri ključnih zavarovancih in posrednikih,
- predstavljanje zavarovalnice v lokalni poslovni skupnosti za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke Coface in razvoja poslovnih stikov.
Vodenje oddelka:
- vodenje, usmerjanje, optimiziranje in svetovanje glede pridobivanja, razvoja in ohranjanja zavarovancev s stalno prodajo produktov,
- proaktivno trženje zavarovancem in potencialnim zavarovancem: zagotavljanje podpore prodaji na terenu in redno svetovanje o pristopu do zavarovancev ter dejavno sodelovanje v programih razvoja veščin za ključne sodelavce,
- opredelitev ustreznih poslovnih ciljev za prodajnike in skrbnike in podporo strankam in določanje individualnih in/ali kolektivnih ciljev,
- spremljanje doseganja rezultatov glede finančnih potreb in želja trenutnih in potencialnih zavarovancev,
- opredelitev priložnosti za navzkrižno prodajo,
- iskanje novih zavarovancev z visoko dodano vrednostjo,
- zagotavljanje uporabe informacijskega sistema za upravljanje zavarovancev,
- nadziranje postopka opredelitve, iskanja in uresničitve prodajnih priložnosti za celotno ponudbo produktov,
- zagotavljanje, da je vsa dokumentacija oddelka prodaje, skrbništva in podpore strankam popolna, točna, preverjena in skladna s predpisi Družbe,
- vodenje mreže zastopnikov (če obstaja) in upravljanje pomembnih odnosov s ključnimi posredniki,
- ohranjanje in izboljševanje visoke stopnje motivacije zaposlenih v oddelku,
- sodelovanje pri usposabljanju, usmerjanju in mentoriranju ekipe z namenom strokovnega razvoja in učinkovitost.
Storitve za zavarovance:
- spodbujanje sodelavcev prodaje in skrbništva in podpore strankam za zagotavljanje zadovoljstva zavarovancev z ustreznimi dejavnostmi na terenu (npr. skupnimi obiski),
- vodenje pogajanj za ključne potencialne in obstoječe zavarovance.
Spremljanje in poročanje:
- zagotavljanje, da so izpolnjeni vsi poslovni cilji s stalnim spremljanjem rezultatov sodelavcev in oddelka,
- zagotavljanje izboljšanja uspešnosti sodelavcev s spodbujanjem merjenja ključnih dejavnosti in produktivnosti,
- zagotavljanje učinkovitega načrtovanja in nadzora stroškov,
- priprava točnih in rednih poročil vodstvu zavarovalnice in Skupini, kadar so zahtevana.
Tveganje in skladnost:
- zagotavljanje ustreznega prevzemanja komercialnih kreditnih tveganj za posle zavarovanja terjatev ob upoštevanju standardov Družbe in Skupine,
- skupno prevzemanje odgovornosti za škodni količnik v portfelju z oddelkom za prevzemanje tveganj in ustvarjanje donosnega rezultata za poslovanje,
- upoštevanje relevantnih pravil in postopkov s ciljem preprečevanja goljufij,
- zagotavljanje skladnosti s predpisi in postopki, ki so jih vzpostavili Družba, Skupina in zunanji regulatorji.
Od kandidatov / kandidatk se zahteva:
- (17001) specialistična izobrazba po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) ali (17002) visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja) ali (17003) magistrska izobrazba (druga bolonjska stopnja) ekonomske, poslovne ali druge ustrezne smeri in vsaj 5 (pet) let ustreznih delovnih izkušenj oziroma
- (16204) visokošolska univerzitetna izobrazba (prva bolonjska stopnja), (16203) visokošolska strokovna izobrazba (prva bolonjska stopnja) ekonomske, poslovne ali druge ustrezne smeri in vsaj 6 (šest) let ustreznih delovnih izkušenj
- zelo dobro znanje angleškega jezika,
- zelo dobro znanje hrvaškega jezika,
- obvladovanje pogajalskih veščin,
- dovoljenje AZN za opravljanje poslov zavarovalnega zastopanja,
- dobro znanje uporabe računalniških pisarniških orodij (Outlook, Word, Excel) in internih programov.
Delovno razmerje bomo sklenili s polnim delovnim časom za nedoločen čas in 6 (šest) mesečnim poskusnim delom.
Vse zainteresirane kandidate/kandidatke vabimo, da nam ponudbe za razpisano delovno mesto z življenjepisom, dokazili o izpolnjevanju pogojev in elektronskim naslovom za namen obveščanja v razpisnem postopku pošljejo najkasneje do 09.02.2021 na naslov:
Coface PKZ zavarovalnica d.d.
Davčna ulica 1, 1000 Ljubljana
s pripisom: "za razpis - ne odpiraj"
ali na elektronski naslov: sonja.kopac@coface.com
Kandidate obveščamo, da bo Coface PKZ zavarovalnica osebne podatke, ki jih bo v skladu s prijavo na razpis in pripadajočimi prilogami podal kandidat obdelovala izključno za namene organizacije tega razpisa in izvedbe izbirnega postopka in jih bo skladno z določbami Zakona o delovnih razmerjih po zaključenem razpisu uničila oz. na zahtevo kandidata vrnila.