Objavljamo prosto delovno mesto: Strokovni sodelavec v prodaji in podpori strankam (m/ž)

Nudimo delo v dinamičnem in stimulativnem okolju ter veliko možnosti za strokovno izpopolnjevanje in osebni razvoj.
Delo bo obsegalo:
Zagotavljanje storitev zunanjim deležnikom in notranjim organizacijskim enotam:
- izdelava nestandardnih in kompleksnejših pogodb in s pogodbo vezanih dokumentov,
- skrb za pogodbe in s pogodbo vezane dokumente,
- samostojno komuniciranje s strankami in poslovnimi partnerji z namenom pridobivanja zahtevanih dodatnih informacij in reševanja zahtevnejših reklamacij v zvezi s storitvami v prodaji in podpori strankam,
- usklajevanje podatkov z obstoječimi programskimi strukturami in odprava neskladij ter priprava zahtevanih poročil,
- potrjevanje in spremljava pogodb v IT sistemih.
Spremljanje in podpora:
- spremljava odprtih zahtevkov in reklamacij v povezavi s podporo prodaji in podporo strankam,
- skrb za stalno komunikacijo z ostalimi organizacijskimi enotami in koordinacija aktivnosti podpore,
- zagotavljanje zadovoljstva strank s hitrim servisom in reševanjem reklamacij in proaktivne vključenosti sodelavcev v proces zagotavljanja podpore,
- spremljanje celotnega procesa podpore prodaji in skrbništvu in obveščanje prodajnikov in skrbnikov.
Procesi in nadzor:
- identifikacija in uvajanje zahtevnejših sprememb postopkov in procesov dela, z namenom ustvariti učinkovitejši način delovanja nalog in posledično rast produktivnosti v celotnem procesu od stika s stranko do knjiženja v področju Financ,
- sodelovanje na področju optimiziranja procesov in razvoja in uvajanja novih produktov in aplikacij na področju prodaje in skrbništva strank
- podpora in skrb za nemoteno izvajanje procesa obračuna premij in nadomestil zavarovancem,
- vodenje analitične knjigovodske evidence in izdelava internih poročil s področja podpore prodaje in podpore strankam,
- obračunavanje zahtevnejših nestandardiziranih metod obračuna premij in nadomestil zavarovancem,
- posredovanje in-ali svetovanje pri odpravljanju matičnih napak in odprava napak v obračunu,
- izračun in obračunavanje bonusov, deležev dobička ali malusov na podlagi navodil vodje ali skrbnika zavarovancev in v skladu s pogodbenimi določili,
- uvajanje učinkovitih rešitev z orodji za avtomatizirano obdelavo podatkov za nestandardizirane pogodbe in nestandardizirane metode obračunavanja premjj, nadomestil, bonusov, deležev dobičkov ali malusov,
- nadzor nad obdelanimi podatki ter posredovanje podatkov drugim organizacijskim enotam ali Skupini,
- pomoč pri poročanju Skupini in/ali drugim organizacijskim enotam s pravočasnim zagotavljanjem točnih podatkov, kot je zahtevano,
- izvajanje dnevnega nadzora nad fakturiranjem in poravnavo obračunov, analiza napak ter izvajanje korektivnih ukrepov
- izvajanje nadzora nad doseganjem ključnih kazalnikov uspešnosti in dogovorov o ravni storitev, ki jih je Družba določila za oddelek prodaje in podpore strankam
- uvajanje učinkovitih rešitev z orodji za avtomatizirano obdelavo podatkov za nestandardizirane prenose podatkov med organizacijskimi enotami ali znotraj Skupine,
- zagotavljanje podpore prodaji in skrbništvu zavarovancev za nove posle in obnove z nadzorom vseh poslovnih aplikacij z namenom proaktivnega zaznavanja priložnosti in morebitnih težav strank in ostalih deležnikov.
Skladnost:
- zagotavljanje skladnosti s predpisi in postopki, ki so jih vzpostavili Družba, Skupina in zunanji regulatorji.
Od kandidatov/kandidatk se zahteva:
- (16204) visokošolska univerzitetna izobrazba (prva bolonjska stopnja), (16203) visokošolska strokovna izobrazba (prva bolonjska stopnja) ekonomske, upravne ali druge ustrezne smeri in vsaj 3 (tri) leta ustreznih delovnih izkušenj
- (16102) višješolska izobrazba (prejšnja), (16101) višja strokovna izobrazba ekonomske, upravne ali druge ustrezne smeri in vsaj 3 (tri) leta ustreznih delovnih izkušenj
- zelo dobro znanje angleškega jezika,
- dobro razvite komunikacijske veščine,
- napredno znanje uporabe računalniških pisarniških orodij,
- osnovna znanja računalniških orodij za avtomatizirano obdelavo podatkov,
- osnovne veščine moderiranja in koordiniranja nalog,
- osnovna znanja knjigovodenja in računovodenja,
- zelo dobro poznavanje pisarniškega poslovanja.
Želeno:
- izkušnje v mednarodnem poslovnem okolju.
Delovno razmerje bomo sklenili s polnim delovnim časom za nedoločen čas in 6 (šest) mesečnim poskusnim delom.
Vse zainteresirane kandidate/kandidatke vabimo, da nam ponudbe za razpisano delovno mesto z življenjepisom, dokazili o izpolnjevanju pogojev in elektronskim naslovom za namen obveščanja v razpisnem postopku pošljejo najkasneje do 30.10.2020. na naslov:
Coface PKZ zavarovalnica d.d.
Davčna ulica 1, 1000 Ljubljana
s pripisom: za razpis - ne odpiraj"
ali na elektronski naslov: anja.skrjanc@coface.com