Podatki niso le vir, temveč so za podjetja resnična konkurenčna prednost. Toda zanašanje na kvalificirano zbirko podatkov ni dovolj: vrednost ustvarja način, kako jo uporabljate. Ugotovite, kako poenostaviti dostopnost in pospešiti uporabo podatkov v vaši organizaciji.
Strateška nuja za podjetja
Omogočiti dostop do podatkov vsem ni več samo tehnični izziv: je ključna konkurenčna prednost. Podjetja, ki uspejo pretvoriti svoje podatke v uporabne vpoglede in inteligentne rešitve, izboljšajo svoje odločanje, se hitreje prilagajajo tržnim spremembam in ustvarjajo bogatejše in inovativnejše izkušnje za stranke. A da bi lahko dostop do podatkov spremenili v konkurenčno prednost, morajo podjetja vzpostaviti pravo infrastrukturo.
Virtual Data Lake: centralizirajte brez dodatne zapletenosti
Da bi lahko izkoristili svoje podatke in jih učinkovito uporabljali, se mnoga podjetja obračajo na tehnologije virtualizacije podatkov. Te tehnologije omogočajo dostop do pregleda nad različnimi viri podatkov podjetja v realnem času, ne da bi jih bilo treba podvajati v repozitorij. Ta tehnološka rešitev združuje upravljanje podatkov (zlasti komercialnih) z operativno prilagodljivostjo.
Zato se je Coface opremil z Virtual Data Lake. Ta varna, visoko zmogljiva platforma ponuja enoten pogled na podatke podjetja, ne glede na njegovo geografsko lokacijo, prav tako krepi upravljanje podatkov. To virtualno podatkovno jezero omogoča aplikacijam SaaS naših strank dostop do naših podatkov prek naše zbirke API ali notranjih aplikacij.
Naš Virtual Data Lake je zdaj enotna točka dostopa za vse podatke Coface, ki hrani ne samo naš CRM, temveč tudi naše podatkovne znanstvenike in drugo poslovno programsko opremo. Ta tehnološka rešitev odpravlja organizacijske silose in ponuja višjo raven sodelovanja med IT in podjetjem, hkrati pa zmanjšuje stroške shranjevanja.
Samia Boujatioui, vodja upravljanja podatkov v podatkovni pisarni Coface.
Virtualizacija podatkov ponuja tako gospodarske kot tudi zmogljivostne koristi. Odkar je Coface uvedel Virtual Data Lake, je podjetje znižalo stroške integracije novih podatkovnih virov za več kot 60 %. Poleg tega se je čas, potreben za pripravo podatkov za analizo, skrajšal za približno 70 %.
Data Marketplace: krepitev moči poslovnih področij
V središču strategije dostopnosti podatkov je logičen naslednji korak uvesti notranji data marketplace, digitalne platforme, ki je namenjena izključno podatkom. Coface notranji data marketplace, ki je trenutno v razvoju, želi ponuditi samopostrežno izkušnjo poslovnim uporabnikom, ki bodo imeli popolno avtonomijo pri dostopu do kvalificiranih nizov podatkov. Posledično so IT ekipe oproščene znatnega obsega zahtev za ekstrakcijo podatkov. »Naš data marketplace si prizadeva povečati avtonomijo naših poslovnih uporabnikov in zmanjšati delovno obremenitev IT ekip podjetja Coface,« poudarja Samia Boujatioui.
Poleg tega je kombinacija te tehnološke rešitve s funkcijami umetne inteligence (AI) resnično obetavna v smislu uporabe in potenciala za razvoj.
Cofaceov Data Marketplace bo vključeval tudi nabore podatkov, optimizirane za AI, kar bo poslovnim ekipam omogočilo, da pospešijo sprejemanje odločitev in izboljšajo njihovo ustreznost.
Samia Boujatioui
Upravljanje in pristop, ki temelji na podatkih: pospeševanje uvedbe podatkov in umetne inteligence
Upravljanje podatkov, ki ga pogosto dojemamo kot birokratsko oviro, se mora premakniti k bolj olajševalnemu modelu, ki ščiti podatke in hkrati poenostavlja njihovo uporabo.
»Poleg same tehnologije lahko podatke pretvori v poslovno prednost predvsem upravljanje podatkov in dostop,« praviSamia Boujatioui. Kljub temu je treba za ponovno odkritje upravljanja podatkov za pospešitev sprejemanja in integracije na vseh ravneh organizacije premagati nekatere ovire.
Ti vključujejo tehnične izzive, pa tudi kulturne, saj je ključnega pomena, da vsi zaposleni sprejmejo pristop, ki temelji na podatkih. Za Coface je eden od ključev do uspeha projekt izboljšave podatkov o strankah. Ta projekt se osredotoča na izboljšanje kakovosti podatkov o strankah in uskladitev definicij ključnih kazalnikov uspešnosti (KPI). Z zagotavljanjem večje zanesljivosti podatkov je ta projekt izboljšal naše odnose s strankami in partnerji, optimiziral naše stroške s pristopom podatkovnih produktov, ki si deli vire, in povečal uporabo notranjih podatkov. Pri Cofaceu je to prispevalo k uvedbi agilnih procesov, ki poslovnim skupinam omogočajo, da prevzamejo lastništvo nad podatki, odpravljajo organizacijske silose in olajšajo sprejemanje novih praks.
»Danes so lastniki produktov pri Cofaceu vključeni v vse faze izvajanja podatkovnega projekta. Podjetje podpiramo pri upravljanju sprememb v zvezi s porabo podatkov. Glede na primer uporabe se stopnja zrelosti in podatkovne kulture povečujeta. Danes poslovne enote same zbirajo podatke in analitične poglede ali poročila, ki jih potrebujejo, iz našega kataloga podatkov,« povzema Samia Boujatioui.
Data & AI kot gonilna sila rasti: konkretna realnost pri Cofaceu
V podjetju Coface trdno verjamemo, da Data (podatki) in AI nista modni besedi, temveč konkretna operativna realnost, ki temeljito spreminja naše poslovanje. To je predvsem posledica naše edinstvene globalne podatkovne dediščine, ki je rezultat skoraj 80-letnega vodilnega položaja v svetu pri obvladovanju komercialnih tveganj.
S sprejetjem strategije, ki temelji na podatkih, se opolnomočimo za podporo našim strankam in partnerjem v nenehno spreminjajočem se okolju, hkrati pa optimiziramo svojo notranjo učinkovitost
Samia Boujatioui
Strategija dostopa in upravljanja podatkov družbe Coface je imela več oprijemljivih učinkov, predvsem pa je okrepila osredotočenost ekip družbe Coface na stranke in izboljšala splošno izkušnjo strank, s hitrimi rezultati na poslovni ravni. Podatki in umetna inteligenca so zdaj vzvodi za uspešnost, ki so trdno vgrajeni v realnost družbe Coface, in konkretni dejavniki rasti podjetja. Kot strateški steber naših operacij upravljanja trgovinskih tveganj podatki družbi Coface omogočajo, da svojim strankam zagotavlja edinstvene informacije in storitve z dodano vrednostjo, ostane konkurenčen in predvsem nadaljuje z inovacijami z uporabo robustne infrastrukture in tehnologij. Dokaz za to je, da so poslovne informacijske storitve, ki so zdaj ključna dejavnost skupine, v letu 2024 prispevale 70 milijonov evrov prihodkov.
Poenostavitev dostopa do podatkov in pospešitev njihovega sprejemanja torej nista več samo IT projekt: je temeljna strateška naložba za vsako podjetje, ki želi ostati konkurenčno. Z opremljanjem z ustrezno infrastrukturo, kot sta Virtual Data Lake in Data Marketplace, podjetja preoblikujejo svoje upravljanje in korporativno kulturo za izvajanje agilnih procesov, ki njihove podatke pretvorijo v vzvod rasti. Uspešen zaključek te preobrazbe podjetjem omogoča boljši položaj za predvidevanje tržnih trendov in trendov vedenja strank ter celo ustvarjanje priložnosti za inovacije v smislu prilagodljivosti v realnem času in napovednega oblikovanja rešitev.
> Pogovorite se z našimi strokovnjaki o tem, kako vam lahko naši podatki pomagajo pri rasti vašega podjetja <