Nova digitalna platforma, ki jo je zasnoval Coface, svojim strankam in partnerjem zagotavlja celotno paleto različnih rešitev (vmesnikov za programiranje aplikacij).
Portal API družbe Coface je bil zasnovan predvsem za vodje in finančne direktorje, ki lahko zdaj iz svojega delovnega okolja (poslovne aplikacije) koristijo storitve in strokovno znanje družbe Coface za učinkovitejše upravljanje kreditnih tveganj pri poslovanju.
Takojšen dostop do storitev in podatkov družbe Coface kjer koli na svetu
Družba Coface investira na to področje, da bi svojim strankam zagotovila napredne digitalne rešitve za upravljanje tveganj v skladu z najboljšimi standardi na trgu.
Portal API družbe Coface, ki je enostaven za uporabo, trenutno ponuja 26 storitev API na področju zavarovanja terjatev ali poslovnih informacij, z dostopom do storitev družbe Coface in edinstvenih podatkov o več kot 188 milijonih podjetij. S temi rešitvami lahko Cofaceove stranke racionalizirajo nekatere stroške (razvoj, vzdrževanje), hkrati pa prihranijo čas in vire.
Usmerjanje programerjev k zagotavljanju bolj personalizirane uporabniške izkušnje
Drugi namen portala API je odgovoriti na zahteve razvijalcev informacijske tehnologije korporativnih strank družbe Coface. Ta platforma jim zdaj omogoča enostavno povezovanje z okoljem družbe Coface, pa tudi oblikovanje prilagojenih vmesnikov API na podlagi posebnih značilnosti njihovih poslovnih aplikacij ali njihovega sektorja dejavnosti.
Povezljivost strank, ključni izziv za družbo Coface in njene stranke
Nekaj mesecev po uvedbi Alyxa, digitalnega pomočnika za svoje zavarovance, družba Coface nadaljuje s pobudami, da svojim strankam zagotovi višjo raven povezljivosti in jih podpre pri digitalizaciji njihovih dejavnosti.
- poudarja Brice Tariel, direktor inovacij v skupini.