Tako kot naše storitve za upravljanje komercialnih tveganj tudi naše digitalne rešitve zagotavljajo našim strankam in partnerjem podporo pri preoblikovanju njihovega poslovanja. Povezljivost, generativna UI, snovanje uporabniške izkušnje/uporabniškega vmesnika: naš strokovnjak iz oddelka za razvoj in arhitekturo rešitev govori o svojih izkušnjah glede dodane vrednosti podatkov in o tem, kako nove tehnologije vplivajo na rešitve, ki jih je zasnovala družba Coface.
Podatki in tehnologija poganjajo uporabniško izkušnjo
Pri nas so inovacije povezane z dejanskimi okoliščinami, v katerih naše stranke in partnerji poslujejo! Vsak projekt snovanja spletišča, vsaka nova funkcija, odločevalsko orodje ali storitvena platforma ima ne glede na to, ali je za vodenje zadolžen analitik poslovanja oziroma ali so v razvoj vključeni naši razvijalci oziroma ali so v modeliranje vključeni naši podatkovni znanstveniki, dvojni cilj: zagotoviti strankam rešitev z dodano vrednostjo ter poskrbeti za obogateno in individualizirano uporabniško izkušnjo. Z istimi sestavinami: globalna dediščina družbe Coface na področju podatkov in najnaprednejše tehnologije, kot so generativna UI, avtomatizacija, strojno učenje in podatkovna znanost.
Naša vloga je poenostaviti uporabo naših storitev za naše stranke in partnerje ter jim omogočiti preprosto komunikacijo z družbo Coface. Tako na primer razvijamo inteligentne klepetalne robote, ki temeljijo na generativni UI, in povezljivostne rešitve, kot so programski vmesniki, ki omogočajo neposredno povezovanje našega strokovnega znanja z njihovim IT-ekosistemom.
Emmanuel Delagneau, vodja razvoja in arhitekture rešitev
Inovacije v družbi Coface: od preprostega izziva do priprave rešitve za stranko
Sodelovalno okolje in duh podjetnosti: inovacije v družbi Coface nastajajo na različnih področjih in v različnih oblikah. Predstaviti je mogoče vsak potencialen projekt, pri čemer pa obstaja en pogoj: projekt mora ustrezati potrebam stranke. »In včasih presenetimo sami sebe!« v smehu pove Emmanuel. To se je na primer zgodilo pri izzivu na področju digitalne zmernosti, ki je pred nekaj leti potekal v Googlovih pisarnah. "Sprva nam na pamet ni prišlo nič konkretnega. Na koncu pa smo izziv končali z zasnovano rešitvijo družbe Coface za sistem potisnih obvestil (Coface Push Notification System - CPNS) za naš programski vmesnik CofaServe za stranke," pove Emmanuel.
Trenutno rešitev CPNS našim strankam zagotavlja le podatke, ki so neposredno povezani s trenutnimi kreditnimi odločitvami. To ima več prednosti: stranke tako ostajajo na tekočem v realnem času, poleg tega pa s tem, ko se izognejo tisočim nepotrebnim obvestilom in podatkovnim izmenjavam, prihranijo čas, vire in prostor za shranjevanje. "Povrhu vsega smo prejeli še srebrno medaljo!" v smehu pove Emmanuel.
Kako družba Coface za preoblikovanje svojih digitalnih rešitev, osredotočenih na stranke, uporablja podatke in tehnologijo: oglejte si videoposnetek in z vodjo razvoja in arhitekture rešitev Emmanuelom Delagneaujem spoznajte ozadje inovacij v družbi Coface.
Vas zanima oddaja Data & Tech @Coface?
- Oglejte si tudi druge epizode ter spoznajte Massima, vodjo oddelka za IT-domene; Samio, vodjo oddelka za podatkovni dostop; Nesrin, direktorico storitev na področju poslovnih informacij; Martina, podatkovnega znanstvenika in inženirja strojnega učenja; ter ekonomista Aronija.
- Oglejte si naša prosta delovna mesta ter se pridružite Aroniju, Martinu, Nesrin, Samii, Massimu, Emmanuelu in naši celotni skupnosti strokovnjakov, ki jih predstavljamo v naši oddaji Data & Tech!