PRITOŽBA

Podatki o podjetju

Zavedamo se, da gre lahko kljub našim prizadevanjem kaj narobe.
Če torej s katerim koli aspektom naših storitev niste zadovoljni, nas čim prej kontaktirajte.
Kako?
 
Če z našo storitvijo niste zadovoljni in želite vložiti pritožbo, prosim izpolnite spodnji obrazec za pritožbo ali pošljite pritožbo preko e-pošte: complaint.slovenia@coface.com.
 
Naprošamo vas, da v pritožbi opišete pritožbeni razlog z obrazložitvijo in kako vam lahko pomagamo. Navedite vaše ime in priimek, firmo in naslov vašega podjetja ter številko zavarovalne pogodbe.
 
Naše obveznosti
 
Po izpolnitvi pritožbe se bomo potrudili, da bo pritožba rešena v najkrajšem možnem času.
 
Po prejemu pritožbe vam bomo:
- potrdili prejem pritožbe,
- posredovali referenčno številko pritožbe,
- v roku 30 dni poslali odločitev o pritožbi.
 
V kolikor se z našo odločitvijo o pritožbi ne strinjate, imate možnost, da v roku 30 dni po prejemu odločitve o pritožbi podate ugovor pri internemu mediatorju Skupine Coface preko e-pošte: mediator@coface.com oziroma sprožite sodni spor pred pristojnim sodiščem.
 
Ob izpolnitvi obrazca za oddajo pritožbe, obdelujemo spodaj navedene osebne podatke za namen obravnave vaše pritožbe. Vaši osebni podatki se bodo hranili toliko časa, kolikor bo potrebno ali dovoljeno glede na namen, za katerega so bili zbrani, vendar v nobenem primeru ne več kot do izteka zastaralnega roka za sodni postopek v zvezi z zavarovalno pogodbo, podaljšanega za obdobje trajanja morebitnega tekočega pravdnega postopka (če se pritožba nanaša na zavarovalno razmerje), ali tako dolgo, kot določa katera koli pravna obveznost, ki velja za nas. Več o varstvu osebnih podatkov si lahko preberete na danih povezavah: Coface in Coface Storitve.

*: Obvezni podatki
______________________________________